Betrokken Empatisch Respectvol fysio secretariaat
Niets zo waardevol als betrokkenheid.
Eefje zorgt ervoor dat jouw praktijk ook na de behandeling ‘top of mind’ bij je patiënten blijft. Met respect voor tijd en zelfredzaamheid laat je gewoon even wat van je horen.
Bel Eefje even of laat je bellen, ze legt het je graag helemaal uit.
- Na-zorg patiëntcontact
- Tevredenheidsonderzoek
- Vervolg afspraken maken
Eefje belt jou terug!
Laat je telefoonnummer en eventueel een vraag achter en een van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met je op!
Hoi, ik ben Tessa
Patiëntenbinding
De meest efficiënte manier om patiënten te werven is je bestaande patiënten te behouden.
Op mensen met chronische klachten en topsporters na bouwen maar weinig mensen een levenslange relatie met hun fysiotherapeut op. Ook als de behandeling voortreffelijk was en de waardering hoog; er is geen vanzelfsprekende loyaliteit. Dat is geen onwil, de klachten en de behandeling zijn er gewoon niet naar.
Het is een enorme kostenpost om een patiënt opnieuw te werven.
De ervaring leert dat ’top of mind’ zijn — bijvoorbeeld met een vriendelijk nazorg-telefoontje — veel omzet oplevert terwijl de investering klein is (en het is supersympathiek bovendien).
Van je laten horen
Het siert een praktijk, als ze een half jaar na de behandeling even van zich laten horen. Gewoon om te checken hoe het nu gaat. Meer niet. Zonder je patiënten overdreven lastig te vallen of je praktijk op te dringen, is het heel attent als je even checkt.
We doen dit werk nu al zo’n tien jaar en weten dat bijna geen enkele praktijk hier tijd voor heeft. Het is al druk genoeg en niemand op de praktijk kan het werk erbij hebben.
Wij nemen dit hele traject uit handen. Omdat onze Eefjes erop getraind zijn, halen we waarschijnlijk meer uit deze gesprekken dan je zelf zou kunnen.
De juiste toon aanslaan
Zo’n telefoontje luistert nauw. Je wilt wél even aanwezig zijn, maar geen verkooppraatje ophangen. Je wilt even contact, zonder dat je je patiënt in de weg zit. Met respect voor tijd en zelfredzaamheid laat je — af en toe — even wat van je horen.
Dit moet je weten
Nabellen
Gewoon om te checken hoe het nu gaat. Meer niet. Zonder je patiënten overdreven lastig te vallen of je praktijk op te dringen, is het heel attent als je even checkt.
Oprechte aandacht
Wij nemen dit hele traject uit handen. Omdat onze Eefjes erop getraind zijn, halen we waarschijnlijk meer uit deze gesprekken dan je zelf zou kunnen.
Betrokken
Écht contact, zonder een verkooppraatje te houden. Met respect voor tijd en zelfredzaamheid neemt Eefje polshoogte.
Bereken hier meteen jouw besparing!
Wat Eefje nog meer voor jou doet
Eefje ondersteunt
Met Eefje is je praktijk altijd goed bereikbaar. Ook als jullie allemaal in behandeling zijn. En ook als je een dagje vrij hebt.
- Full service secretariaatsdienst
- Gespecialiseerd in fysiotherapie
- Beantwoorden van patiënt vragen
Eefje werft
Eefje wil graag dat patiënten goed en snel geholpen kunnen worden. Daarom brengen we praktijken en patiënten bij samen die bij elkaar in de buurt zitten.
- Wekelijks blije nieuwe patiënten!
- Betaal alleen voor nieuwe patiënten
- Onze diensten kosteloos aan/uitzetten